Wreck this journal nedir?✂

Selam millet^^ dün instagram story'imde kendi wreck this journalimden videolar paylaşmıştım. Bunun üzerine çok beğendiğinizi söyleyen ve nasıl başlayacağınızı sorduğunuz mesajlar attınız😘 ben de şu bloğa yazayım dedim!
WRECK THIS JOURNAL NEDIR?
Keri Smith'in başlangıcını yaptığı bir uygulamadır. Sayfaları yırtmalı, ıslatmalı, fotoğraflar yapıştırıp çizimler yapmalı bir defterimiz oluyor yani. Bitirdiğinizde tombiş bir defteriniz oluyor😂 işin heryerde bulabileceğiniz kısmı bu. Ben bunu neden yapalım kısmına biraz değinmek istiyorum; şöyle ki mükemmeliyetçi ama beceriksiz bir insansanız(bakınız ben) bu defterde bunu yenmek için bi'şeyler yapabilirsiniz. Çünkü bu defter öyle düzenli bir bütün değil. Karışık yazılar, yıpranmış sayfalar, dağılmış kalemler var. Bir bakıma o hatalar, journalin size ait olduğunu gösteren mühürler bence😼  tamam ama nasıl bir defter seçmeliyiz? zaten "bu günlüğü mahvedeceksin (wreck this journal)" bu yüzden pahalı bir defter olmasına hiç gerek
yok. benim defterim sadece "2 liralık" mesela. sizin hoşunuza giden bir kapağı olsun yeter. Sayfaları cizgili de olur, kareli de olur, çizgisiz veya noktalı da. Zaten çoğu sayfaya boyama/yapıştırma yaptığınızdan önemi kalmıyor. Boyut olarak yine özgürsünüz. A5, A6, -pek kullanilmasa da-A4 gibi boyutlar kullanabilirsiniz. Hatta kendi defterinizi yapabilirsiniz. Youtube'da küçük bir gezinti yapıp kendi defterini yapmakla ilgili çok güzel videolar bulabilirsiniz.
ben aşağıya sizin için örnekler bırakıyorum, ama siz araştırın ve bunlarla kalmayın 388484 farklı fikir var çünkü😂💛 (fotoğraflardan benim diye belirttiklerim dışındakiler youtuberler ve pinterestten alıntıdır!! instagram sayfalarını kırpmadım çünkü sayfaya girip bir bakarsınız diye düşündüm^^)





















 Bana ait resimler🌼👇









ben başlayalı birkaç gün oluyor, bitirdigimde sayfaları tek tek çekip bu yazının devamını yazacağım💛 umarım yazıyı sevmişsinizdir🌼

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bts (bangtan boys) kimdir?🌌

Bullet journal için fotoğraflar👼